headline

2011-11-16
Idag hade jag sovmorgon till 9:20 vilket var hur skönt som helst! Kände mig faktiskt ganska utvilad när jag vaknade för jag yogade i ungefär 45 minuter innan jag skulle sova och så. Sen hade jag öronproppar med så sov ganska bra faktiskt. Ska nog göra samma sak ikväll igen. Har tränat på skolgymmet idag med för att klara målet jag har satt upp. Bestämde mig för att ändra tillbaka till mitt gamla mål att spinna 2km på 10 minuter. Insåg att det var ett väldigt enkelt mål då jag cyklade 2km på 4 min och 14 sekunder, och då tog jag det ändå hyfsat lugnt om man jämför med hur man cyklade på spinningpasset! Ska därför skicka ett mejl till Carter och förklara läget :) Ska skriva i min journal ikväll med, och plugga HISTORIAAAA. Har ju prov imorgon och skjutit upp allt tills idag. Bäst är jag! Måste ju få bra på detta med om jag ska kunna höja mitt betyg i historia då jag fick så dåligt på förra. Historialektionen var ju inställd idag med så kunde inte fråga honom om någonting... Blä... Men innan jag börjar plugga måste jag nog äta lite, blev så trött..

Jag har tappat bort min platttång med!!!! Anar att den är i torpet men får väl se om pappa hittar den ikväll då han skulle dit :)


Leave a comment



Name
Remember me!

Email

Website adress

Comment