hej jag heter Linda

2011-11-26
Veronica Maggio var grym igår, så fint! :3 Ni får ursäkta eventuella stavfel i det här inlägget, skriver på mammas lila minidator och det är så små tangenter! Mindre än på min lilla dator... Julia och jag var i Jönköping fram till halv fem idag, under dagen så klippte Julia mitt hår (ASNÖJD!), sen gick vi lite på IKEA innan vi åkte till Vetlanda. Skulle egentligen träffat tjejerna ikväll men det blev inte så, var med min söta mor istället och tittade på Så mycket bättre, tycker faktiskt det är riktigt kul att titta på, haha. Imorgon är det julskyltning och jag ska gå med mamma på det, kommer dock vara katastrofalt väder, hoppas vädergubben har fel...........
Det var något mer jag skulle skriva men kommer inte ihåg vad det var.. :(

2011-11-27 @ 12:45:41

Vinnaren av veckans blogg finns uppe nu!kolla ifall det blev du eller anmäl dig till den nya omgången här:

http://anneliih.blogg.se/2011/november/veckans-blogg-2.html#comment


Leave a comment



Name
Remember me!

Email

Website adress

Comment