It doesn't matter

2011-11-04
Det var mysigt igår, vi kollade på "the strangers". Jag har sett den filmen innan men fuck, den är lika läskig än. Vi började även titta på "Buried" men stängde av den efter halva, den var lite småseg. Jag gick hem tidigt, var så galet trött och kände mig lite hängig. Skulle egentligen åkt med Julia till Jönköping idag men jag ångrade mig när jag vaknade jättetrött och hade ont i halsen, behöver även plugga idag då jag inte gjorde det igår. Hoppas, hoppas verkligen inte att jag blir sjuk, igen. Halstabletter, komsi komsi!
Idag:
*plugga kemi
*Köpa torrschampo
*kanske tona håret? Who knows..
*Vila upp mig
*Bestämma om jag ska flytta till pappa eller stanna kvar hos mamma helgen också
*övningsköra med pappa?
Jag har med andra ord lite lösa planer, får se vad jag tar mig för. :)


Leave a comment



Name
Remember me!

Email

Website adress

Comment