Livet leker

2011-11-01
Kan inte ens beskriva hur skönt det var att få sova i en säng helt själv inatt. mmmh. En dubbelsäng dessutom! Sov till elva och är totalt utvilad. Tyckte det var så tyst här då jag typ levt med musik i tre dagar. Med andra ord kom skrillex på med högsta volym. untz untz untz. 
Nu ska jag ta en snabbdusch, sen plugga och sen ska jag ner till stan, fika med Emmie och försöka hitta ett par jeans :)
Två saker som jag mig lycklig just nu: Jag äger en Emmabodabiljett och JAG HÖLL I KAPTEN RÖDS HAND! höhö, besatt eller vad..
Kan nog lägga in lite bilder senare idag eller i veckan, från festivalen. Har några (jättedåliga) videoklipp med. Vill ni se dom också?

2011-11-01 @ 12:44:37

Du har hållit i min hand också, och enligt mig är jag sötare än Kapten Röd... varför är du då inte lika besatt av det?

2011-11-01 @ 13:16:23

Ledsen för sent svar men tusen tack fina du! Hoppas nu du får en härlig Tisdag! KRAM


Leave a comment



Name
Remember me!

Email

Website adress

Comment