oh happy day

2011-11-28
Har faktiskt pluggat kemi i en timma, tog paus då jag kom till ett stycke jag inte fattade... Tänkte gå igenom lite till sen gå ut och gå. Är ju hemma idag och åker till Jönköping ikväll istället. Har ju inte missat mycket alls i skolan så kände att jag kunde vara hemma och plugga idag, känns som att jag behöver det med då jag är så förkyld, så idag blir det en "plugg-och-ta-hand-om-mig-själv-dag" typ. :) Är så sjukt trött nu med, kan inte sova för att min hals irriterar så mycket då. Blä.. Undra om jag kan tu tummen ur och gå till synsam för en synundersökning med..? vi får se...
Btw tror jag att kemiprovet var ett sån som biologin om ni kommer ihåg? På datorn så fick man kryssa i de rätta alternativen, jag fick G på det utan att plugga. Känner att klumpen i magen försvann lite, självklart ska jag fortfarande plugga men jag kan tänka på mina andra prov också som jag behöver plugga till. 
Nä nu ska jag gå igenom några sidor till, sen ska jag nog duscha och sen, ta mig ut lite! :)

2011-11-28 @ 15:36:42

vafan, sånt prov skulle man lätt vilja ha!


Leave a comment



Name
Remember me!

Email

Website adress

Comment