out in the woods

2011-11-13
Sitter i stugan i skogen, tittar på tv och gör läxor. Ska nog ta ett bad sen med :) När jag vaknade var det kossor i trädgården, jag menar, hur ofta händer det? Dom gick iväg sen så jag kunde gå på toaletten. meheh
Jag har inte bloggat på ett tag så tänkte uppdatera er lite bara. I fredags kom ju Emrik så gick vi på bio. In time hette filmen och den var riktigt bra för att vara en actionfilm typ,  så den rekomenderar jag. Sen dagen efter, på lördagen, hade jag PB-dag men hade bara en lektion på 45 minuter så Emrik hängde med så fick han se lite hur jag har det i skolan och se. Sen kollade vi lite när estetarna spelade och sjöng. Efter en stund gick vi hem till mig igen så packade vi ihop våra saker och tog en buss till A6 där Emriks mamma var. Vi gick omkring ganska länge på IKEA innan vi åkte hem. När jag kom hem gick jag till mamma för att hämta mina piercingsmycken som hade kommit (känner hur mina skulder ökar). Se satt kanske inte perfekt men de får duga helt enkelt. Billigt är inte alltid bra. Sen handlade pappa och jag lördagsmys, åkte  ut till stugan och gjorde i ordning dipp. Awesome. Idag är det fars dag med och jag köpte en orange älg på IKEA till pappa som han ska få idag. Han gillar älgar och att jaga och sånt där så tyckte att det passade. :)

2011-11-13 @ 13:24:41

Vinnaren av veckans blogg finns uppe nu!kolla ifall det blev du eller anmäl dig till den nya omgången här:

http://anneliih.blogg.se/2011/november/veckans-blogg.html#comment

2011-11-13 @ 13:34:43

Vill du få chansen att visa upp dagens outfit inför 900-1000 läsare / dag ?:D

kram!

2011-11-13 @ 15:10:04

hej, fin blogg du har!:)

har du lust att göra bloglovin byte?


Leave a comment



Name
Remember me!

Email

Website adress

Comment