redredredredred

2011-11-05
Har precs tonat håret så sitter just nu med efterbehandlingen i håret och väntar på att få skölja ur den. Vill egentligen ha mycket mer orange/rött än vad jag har nu men vill inte slita på håret, dessutom har jag lite pengar så det blir ett senare projekt! Jag har övningskört idag med! Det gick bra :) Btw.. Jag är supersugen på chokladmuffins! Sådär riktigt kladdiga som kladdkaka! mmh, kladdkaka.. Nej nu ska jag nog skölja ur mitt hår! :)
Håret på sne i en knut! Kan visa resultatet sen fast tror inte det kommer bli något skillad direkt :)

2011-11-06 @ 12:43:37

Vinnaren av veckans blogg finns uppe nu!kolla ifall det blev du eller anmäl dig till den nya omgången här:

http://anneliih.blogg.se/2011/november/veckans-bloggd.html#comment


Leave a comment



Name
Remember me!

Email

Website adress

Comment