sleepless nights

2011-11-09
Kan verkligen inte sova, kan inte somna, men när jag väl gör det vaknar jag hela tiden, oftast 2-3 och sedan tills jag ska gå upp. Vet inte hur många timmars sömn jag får varje natt men något måste jag göra för att ändra på det här, det funkar inte. Alla mina "knep" jag hade innan som hjälpte, som att dricka te, tända rökelse, träna innan jag ska sova eller duscha väldigt varmt fungerar inte längre. Frustation. 
Igår pluggade jag iaf psykolgi, handlade mat och tränade. Effektivt. 
Sitter just nu på sista lektionen och lyssnar lite halvt på en genomgång, efter skolans slut ska vi samlar hela klassen och diskutera vår musikal, och efter det öva på Marcching for life-sångerna som vi ska kunna utantill 8 december och jag kan dom inte alls..! Det löser sig ;)


Leave a comment



Name
Remember me!

Email

Website adress

Comment