småpsyko?

2011-11-16
JAG ORKAR INTE :( Försöker ta mig igenom det här jävla plugget med jag har kört fast. Den här veckan har verkligen inte varit på in sida, har inte kunnat ta mig för någonting. Inte ens småsaker som att skriva CAS-journal eller någonting. Usch! Kommer säkert ha hur mycket saker som helst att göra tills fredag för att jag inte gör någonting. Imorgon kommer historiaprovet gå åt helvete. Blir glad och beskviken på samma gång om jag får ett E. Glad för att jag fick godkänt ändå. Besviken för att jag vet att jag kan bättre om jag skulle försökt mer, pluggat mer, börat tidigare osv... fml.
Ska seriöst sitta uppe till 1-2 iaf inatt, jag har tiden då jag har sovmorgon till 10:55 imorgon. TA DIG SAMMAN OCH PLUGA LINDA!!! hm.. right..

2011-11-17 @ 16:54:10

allt ordar sig:D


Leave a comment



Name
Remember me!

Email

Website adress

Comment