Breakfast-time

2011-10-02
Snart ska mamma och jag äta frukost, smoothie och rostat bröd. Gott. Sen ska vi nog städa något, jag med, eller göra läxor. We'll see. Senare ska jag och mamma till mormor, var så länge sen jag träffade henne nu. Tror inte vi kommer tona håret idag. Kanske får ta och lägga i den vanliga röda i veckan sen. Kan ju alltid ha uppsatt i en tofs så utväxten inte syns, ehe.
Btw så fixade jag mig en kjol igår! Hittade en söt gammal kjol, som ska sitta i midjan, i källaren. Den var lång men bestämde mig för att klippa av den och sy upp och grejor. Medan jag gjorde detta såg jag att den kom från indiska och var storlek 122/128cm, barnstorleken! Haha! Men den passar mig utmärkt och nu när jag gjorde den lite kostare är den hur fin som helst att ha med kängor och strumpbyxor! Visar bild när jag har tagit någon. Nu ska jag äta!

2011-10-02 @ 12:52:38

Vinnaren av veckans blogg finns uppe nu!kolla ifall det blev du eller anmäl dig till den nya omgången här:

http://anneliih.blogg.se/2011/october/veckans-blogg.html#comment

2011-10-02 @ 17:27:54

Nu har du chansen att visa din outfit inför 800 unika besökare!

ha annars en fortsatt bra dag!

kram:)


Leave a comment



Name
Remember me!

Email

Website adress

Comment