Förvirrade tankar, tankarna är förvirrade

2011-10-25
Hör jag hemma på IB? Har börjat tvivla på mig själv. Jag är kanske inte tillräckligt bra. Kommer jag orka? Tankarna snurrar runt i huvudet och jag får ingen ordning på dem. Vill bara lägga mig ner och dö. Eller i alla fall sova i några månader, tills det jobbigaste är över. Måste träna. Svettas ut alla problem i världen, bara för en stund glömma alla läxor och måsten. Ångesten.

2011-10-25 @ 17:35:57

Linda du klarar allt! Oroa dig inte :)

2011-10-25 @ 20:34:42

Sötnos, hang in there.

Tänk hur stolt du skulle bli om du klarade det?

Trots allt tvivel så har du gått igenom det, tragglat och sett resultat.

Det lönar sig, jag lovar!

Puss <3

2011-10-25 @ 20:58:17

nu finns vinnaren av veckans blogg uppe, kika in om det blev du annars kan du anmäla dig till den nya omgången här: http://oliviiajonsson.blogg.se/2011/october/veckans-blogg-3.html#comment


Leave a comment



Name
Remember me!

Email

Website adress

Comment