FUCK THEM!!

2011-10-06
Helvetes jävla grannjävlar, åååååhhh. Gå och dö! Snälla?! Brutalt, jag vet.. MEN SNÄLLA?! Jag är så jävla trött och har nu försökt sova i 2 timmar och 15 minuter!! Är så trött så jag snart börjar lipa, men mina "snälla" grannjävlar ska minsann aldrig sova!!!!!!!! Jag vet att jag kan klaga, ska minsann bli surkärringen som sätter upp massa lappar. Jag träffas nästan aldrig grannarna längre och som sagt, hur kul är det för mig, 16 år, att knacka på dörren där det är 5-10 killar i 20-25 års åldern och säga "Kan ni vara lite tysta? Jag vill sova". Jag tänkte väl också att det kan jag ju göra om dom stör, men nu i situationen, nej.
PANIK!! Dom sitter och spelar TV-SPEL MED!!! Tänk er dampet man får då hela tiden, precis så. Fint va?!

2011-10-07 @ 01:31:15

USH vad jag tycker synd om dig nu, jag känner igen detdär med högljudda grannar :/



- okej men om du är trött förstår jag isf ^^ jo det är fint med mig :) Kram

2011-10-07 @ 10:52:56

Du är bara så ägd...


Leave a comment



Name
Remember me!

Email

Website adress

Comment