history-time!

2011-10-20
SItter i matsalen med Sara och Johanna och ska försöka göra lite historia innan lektionen börjar. Jag har ju en håltimma nu när jag hoppat av franskan. Måste bara få lappen påskriven av pappa och sen av rektorn tror jag. Skulle egentligen gått och lämnat tillbaka böckerna idag men glömde det så får göra det nästa torsdag eller skicka med dom med Amanda. 
Förresten var jag ju och tränade igår! Så himla skönt att röra på fettet igen, haha. Nej men jag kom på att jag måste nog skaffa mig riktiga träningskläder. Första prioriteringen är långa träningsbyxor istället för korta för då slipper jag ta med mig mjukis dit varje gång utan behöver bara skor och jackan. Jag bor ju så pass nära så tar bara 5 minuter att gå hem, men det är alldeles för kallt för att gå i shortsen i vinter. Så ja, det blir nästa inköp!
Nu ska jag nog försöka göra lite historia!


Leave a comment



Name
Remember me!

Email

Website adress

Comment