It felt like your eyes saw right trough me

2011-10-12
bläääääääääääääääääääääääääääääääääääääää, jag hittar inte min svenska bok= kan kan inte läsa 150 sidor tills på fredag.
Jag hittar inte mitt engelskahäfte= Jag kan inte göra 50 miljoner engelskauppgifter tills på fredag.
Jag fattar inte historian= kan inte göra historiafrågor tills imorgon
Jag "glömde" (undervetet eller medvetet, det är frågan) = så jag kan inte göra franskaläxan som är tills imorgon.
Dessutom lämnade jag tillbaka en tröja idag som jag hade köpt på VILA men då var senaste dagen igår att lämna tillbaka den så jag fick ett tillgodokvitto som bara håller i tre månader. Gillar inte det där med att känna säig tvingad att köpa något när jag är så bra på att spendera mina pengar ändå..

2011-10-12 @ 18:37:09

Skulle du vilja få chansen att visa upp din outfit inför 900-1000 läsare ?:D

Länk : http://iiiden.blogg.se/2011/october/dagens-outfit.html#comment

kram!

2011-10-12 @ 18:37:51

Skulle du vilja få chansen att visa upp din outfit inför 900-1000 läsare ?:D

Länk : http://iiiden.blogg.se/2011/october/dagens-outfit.html#comment

kram!


Leave a comment



Name
Remember me!

Email

Website adress

Comment