Jag saknar dina ord

2011-10-11
Har precis duschat! Kan säga att det har varit RIKTIGT skönt att ha en långhelg! Bara tre skoldagar den här veckan och vecka 44 har jag lov! Awesome. 
Känner dock att jag borde äta mindre godis, mer mat, vara mer effektiv med min tid och träna mer. Träna ska jag nog börja med den här veckan, godis lär jag, kanske, äta mindre när det är slut. Bara kanske.  Ska förresten till läkaren för käken på onsdga igen. Kan ju alltid hoppas på lite mer förbättring och att jag slipper gå dit så ofta. Varannan vecka, jag menar.. Känns som det är mitt andra hem..
För övrigt lyssnar jag på Kapten Röd och bakar äppelpaj! Ehehe, sötsaksberoende eller vad? :( Åker tillbaka till Jönköping ikväll med. Känns inte tungt, bara.. Att jag måste ta tag i mitt liv åter igen. Blä. Ska sätta upp en lapp om att jag vill sova vid 22-23 för annars är jag död på dagarna. Bara är så.

2011-10-11 @ 15:49:37

härligt me dusch!


Leave a comment



Name
Remember me!

Email

Website adress

Comment