Kära läsare

2011-10-30
Vet ni varför jag inte kunnat blogga på hela helgen?!?!?!?
JAG HAR VARIT PÅ ROOKIEFESTIVALEN! Åh så underbart det var. Stog längst fram på kapten röd och Lissi dacefloor disaster. Mums! Jag RÖRDE kapten röd TVÅ gånger! Jag dog. mmh. Så jävla värt. Fick ju detta gratis genom att vara funkis, jobbade 6 timmar om dagen vilket var fett chill. Träffade awesome människor och livet lekte. Många bra och mindre bra artister, kända och okända. Åh, jag är lycklig. Så glad att jag faktiskt åkte dit. Bestämde mig ju på lunchen i fredags då en från festivalen ringde och pratade med mig, sen sprang jag hem efter skolan, packade väskan, sprang till stationen och mötte upp Amanda och fick låna hennes sovsäck. Sen satt jag på tåget. När jag kom fram hade jag ingen aning om vilket håll jag skulle åt och min mobil hade dött. Men genom att fråga massor av människor hittade jag till slut fram till en mack så jag kunde ladda min mobil, det visade sig sen att den låg mitt emot boendet där Olga var. 
Åh, min helg är så grym. 
Nu är Julia hos mig så ska vi ut ikväll. Parteeyy!!

2011-10-30 @ 18:47:01

kul att du är med :)



allt bra ?


Leave a comment



Name
Remember me!

Email

Website adress

Comment