Kom nu älskling, le och var god

2011-10-08
JAG HAR VARIT PÅ ULLARED OCH SHOPPAT! Feint. Nej men usch, jag har varit där två gånger och köpt för 650 kr båda gångerna, + 104, ehe.. Kassen är tung och plånboken, lite tommare. Blä, blä, blä. Kunde kanske köpt lite mindre godis och annat ätbart som jag bara var tvungen att ha. OCH JÄÄÄÄÄÄÄVLAR VAD MYCKET FOLK! Både Julia och jag fick lite smått damp ibland. Det var så frustrerande att jag skrattade. Skönt sätt att ta saker va? Hö hö. Annars är jag nöjd! Har köpt en sån där väckarklocka som hoppar när larmet går igång c: Ska ställa den vid min grannes vägg i rummet i Jönköping bara för att jävlar med honom varje morgon :3 hhihihih
Annars har jag köpt ett puder för 14 kr och en foundation för 80. Och massa andra prylar. Shampon, balsam och sånt. Skrivblock hittade jag med. Hörlurar också! Hatar dock att jag har små mini-öron så jag inte får in dom! :( Har till och med ont nu när jag har försökt! fml. Äsch.. får väl fortsätta försöka.................... :)
Vad ska jag göra ikväll? Ja, säg det.. Kanske ska jag plugga. En lördagskväll? Wäh.


Leave a comment



Name
Remember me!

Email

Website adress

Comment