O M G

2011-10-24
Efter 30 smärtsamma minuter har jag nu fått tag i en Emmabodabiljett. Fuckin' 795kr blev det! Kom inte in på själva sidan man kan klicka på "köp" förän efter 14 minuter! Efter 27 minuter kom jag in så jag kunde boka den. Hur många är det som går in på sidan 18:00 egentligen! Helt omöjligt... Men men, nu har jag en biljett säkrad iaf, har inget tvång att betala den ifall jag vill skjuta på det lite. Ska se vad dom uppdaterar på sidan och sådär. Just nu finns det många kvar. Vet ju dock inte hur många dom släppte för det skrev dom inte. 
Ikväll måste jag verkligen sätta mig i Kristdempkraternas tankar och tänka som dom för imorgon ska vi ha debatt på samhällskunskapen och jag måste kunna deras åsikter så jag kan framföra dom på ett politiskt sätt. Blä
Hade ju utvecklingssamtal idag med, gick bra. Gick bra.
P.S. Biljetterna är nog slut, glad att jag fick tag i en!

2011-10-30 @ 11:38:00

asså ja dör för ditt hår!!!


Leave a comment



Name
Remember me!

Email

Website adress

Comment