Should I stay or should I go?

2011-10-01
Tror jag har besämt mig för att inte gå till modellgrejen. Att köpa ett ynka foto kostar 550 kr och det har jag verkligen inte råd med. Då kan man ju tänka att man kan ju gå dit och bli sminkad och fotad ändå men jag är verkligen på humör att stå framför kameran, får dåligt samvete för mig själv då jag alltid velat göra det här innan men just nu känner jag mig så groteskt ful. Har utväxt och håret för övrigt är slitet och otonat. Måste fixa det i helgen. Sen har jag inte världens finaste hy då jag äter choklad 24/7. Något jag ska sluta med också. Måste nästan gå på rehab för det. Usch. Nej jag vill bara sitta och prata med mamma i solen och lyssna på Melissa Horn. Ja. Det gör jag.

2011-10-02 @ 22:23:37

Men sötnos, hyn har inget med mat att göra :)<3


Leave a comment



Name
Remember me!

Email

Website adress

Comment