study study study

2011-10-22
Sitter faktiskt och pluggar biologi. Har snart gått igenom två sidor och det har tagit sin tid. Måste slå upp varannat ord och antecka så att jag förstår texten. Blä, trodde inte att engelskan skulle göra det så jobbigt men det är faktiskt det som gör det svårast. Om jag blir ganska klar med pluggandet idag ska pappa, jag och Lotta åka till IKEA imorgon så ska jag fixa lite krokar och sånt till rummet i Jönköping som jag har märkt att jag behöver. 
På måndag har jag utvecklingssamtal. Haha.. nu ska jag fortsätta plugga!

2011-10-22 @ 16:33:53

ha en toppen lördag :D

kram!

2011-10-23 @ 12:39:46

Vinnaren av veckans blogg finns uppe nu!kolla ifall det blev du eller anmäl dig till den nya omgången här:

http://anneliih.blogg.se/2011/october/veckans-blogg-5.html#comment


Leave a comment



Name
Remember me!

Email

Website adress

Comment