Svaren från frågestunden!

2011-10-19
Det har tagit ganska lång tid för mig att ta tag i att svara på frågorna, har glömt bort hela tiden och inte haft tid. Men nu så! Harvalt att inte svara på ett par frågor som jag tycker är för privata.

Om du lär dig stå på händer, skulle du bli lyckligare då?
Lite lyckligare skulle jag nog bli för det betyder att jag skulle vara ganska mycket mer vältränad än vad jag är nu!
Om du var analfabet, skulle du då kunna läsa detta?
Det beror ju på hur mycket jag kämpat med problemet men jag skulle försöka. Annars hade jag bett någon annan läsa det.

Har du någonsin vaknat med tanken att idag är det dagen då du kramar ihop den största snögubben som finns?
Om ja, lyckades du?
Om nej, tror du att du kommer tänka den tanken i vinter?
Inte vad jag kan minnas faktiskt! Men ja, någon gång under vintern kommer jag kanske det bara för att jag fick den frågan :)

Vill du ha snöbollskrig med mig någon gång? /Erik
Kan vi ha!

Har du varit kär? Om ja, i vem?
Jag vet inte om jag har varit kär direkt, men näst intill har jag varit två gånger. Varav en gång var i Emrik, om ni har följt min blogg vet ni att vi var tillsammans en kort tid. Den andra vill jag inte nämna i bloggen.
Tack för frågorna och ni som ställde dom, hoppas ni är nöjda med svaren!

2011-10-19 @ 18:57:20

It's gonna be åssooommm!!!


Leave a comment



Name
Remember me!

Email

Website adress

Comment