Alone, all alone

2011-09-21
Sitter just nu själv, eller själv och själv, det finns ju andra här men inte som jag känner! Men jag sitter på ett bibliotek och pluggar iaf! Har varit ganska duktig idag tycker jag, eller nej. Jag har bara läst 10 histotriasidor och 10 psykologisidor. Tar längre tid än jag trodde att läsa dom här satans sidorna! Det räcker ju inte men att man läser sakta, jag behöver även läsa om varje stycke minst en gång för att jag ens ska få en helhetsbild över vad det handlar om! Usch.. Har iaf pratat med både mamma och pappa idag. Känns bra. Längtar till helgen men. Ska försöka vila upp mig, ta det lugnt och bara njuta av att inte plugga, vilket jag verkligen hoppas att jag slipper!!! Kommer säkert få ta med mig matten eller nåt hem. Blä..
Förhoppningsvis så blir det hotellet i sävsjö med tjejerna på lördag, tror jag det är.. :) Fun, fun! Känner att jag vill gå hem och äta nu, glömde bort det då min granne helt plötsligt skulle ha tårtkalas med sina kompisar där jag bor.. Tror inte ens jag kommer få någon tårta, attans bananer!
Borde läsa, borde läsa, borde läsa, vill inte!

2011-09-21 @ 19:53:08

Lust att göra ett bloglovin byte?:) kramar

2011-09-21 @ 20:17:40

följa varann via bloglovin ?:D

kram!

2011-09-21 @ 21:46:50

- ahaa! fett nice ju!

Men ska du ta bort dom andra då eller vadå? :P


Leave a comment



Name
Remember me!

Email

Website adress

Comment