en tyngd som försvann

2011-09-14
Har precis skickat in grupparbetet till samhällsläraren! Kändes som en stor tyngd försvann från axlarna. Galet. Igår satt jag och pluggade helda dagen och det kommer jag få göra idag också. Nu känns det att skolan har kommit igång. Har jag ens tid at äta? haha.. Guud..... Nej men seriöst. Har så sjukt mycket läxor så det är inte sant, OCH DEN HÄR GÅNGEN ÄR DET INTE FÖR ATT JAG VÄNTAT I SISTA STUND!
Vid klockan 14:00 ska jag vara hos tandläkaren IGEN så jag går snabbt hem och får cykla dit direkt. Hinner nog bara lämna mina saker. Är inte alls på humör att gå dit då min töjning gör superduper überont! Hon går altid emot så kommer få lida. Usch.. Om 8 min ska jag gå.. Lektionen slutar 13:45 men "porten" till dit vi ska skicka uppgiften stängs vid halv så förmodligen går alla då. Vi har nämligen ingen lärare idag då han var ledig tror jag.
Quick update from me!

2011-09-14 @ 15:25:55

Okej va segt, min vecka har varit full av jobb.. Så rätt segt! Göra nått skoj på denna lill-lördagen?



Kram J!

2011-09-14 @ 15:36:35

sv; kul att du är med i veckans blogg, skickar en kommentar på måndag när tävlingen är avslutad :)

2011-09-14 @ 16:02:54

jättekul att du är med och tävlar om att bli dagens blogg, lycka till :D

allt bra?

kram, http://hannalovisasol.blogg.se

2011-09-14 @ 16:28:35

sv: kul att du är med och tävlar i dagens blogg :) du får gärna gilla gärna inlägget på bloglovin för att öka din chans att vinna :D <3 har du redan gillat så behöver du såklart inte göra det igen ;)

2011-09-14 @ 17:53:20

dagens blogg är avslutad! kika in här för att se om det var du som vann och anmäl dig igen:

http://hannalovisasol.blogg.se/2011/september/dagens-blogg-149.html#comment

2011-09-15 @ 05:07:46

God morgon sötis:) Vinnarna av dagens blogg finns uppe! Kika in om det blev du som vann, eller anmäl dig till den nya omgången ;) Klicka bara på länken här under för att komma dit :)

http://vadfanskajagheta.se/2011/september/torsdag-dagens-blogg-2.html#comment


Leave a comment



Name
Remember me!

Email

Website adress

Comment