@ engelska lektion

2011-09-06
Sitter just nu på engelska-lektion och vi har fått böcker att sitta och läsa i då våran engelskalärare är sjuk, vilket betyder att ingen annan lärare är här heller! Fett nice. Det var så förra lektionen också. :D
Haha, kul att klassrummet är helt tyst så hör man mig sitta här och skriva, fiiiint. Känner att det inte är min dag idag. Först tappar jag min väska vid skåpet, sen när jag fått in väskan i skåpet åker alla saker ur och ner på golvet. SEN när jag kommer in på lektionen så tappar jag väskan IGEN och alla saker åker ut IGEN. JAG ORKA INTEEEEE

2011-09-06 @ 11:45:13

Dagens blogg vinnarna är nu uppe :) kolla om du blev en av tre. Om inte kan du anmäla dig igen direkt :)

2011-09-06 @ 12:06:03

Kul att du är med :) drar tre vinnare imon :)

2011-09-06 @ 16:05:25

Du är fan sämst.

Och äcklig.


Leave a comment



Name
Remember me!

Email

Website adress

Comment