Erik Karlkvist

2011-09-06
Vem är Erik?
Jo, en, ibland, ganska så irriterande liten pojke. Fast ändå lite underhållande då han alltid skriver så långa meddelande och pratar om så onödiga saker utan att få någon respons. Undra hur hans hjärna fungerar egentligen..
Hur många saker som svävar omkring där, i det lilla utrymmet, huller om buller. Tror det är lite ont om plats då du verkar tänka på ganska mycket samtidigt.
Detta inlägget är tillägnat till dig, Erik.
Till och med en bild som JAG har tagit själv på dig, ehe..

2011-09-06 @ 22:03:51

superkul att du är med och tävlar om att bli dagens blogg :D lycka till!

hoppas allt är bra med dig annars? :)

kram, http://hannalovisasol.blogg.se

2011-09-06 @ 22:04:00

Gud vad söt jag är.



Vet att du älskar mig, bara för att jag är så irriterande.

Sen är du ju feg, fegis.

Puss på det!

2011-09-07 @ 12:49:56

Hej sötis, dagens blogg finns nu ute och vinnarna från förra gången är också utsedda. Kika om det blev du annars är det bara anmäla sig igen :D Lycka till =)



till rätta inlägg av dagens blogg: http://guevacci.se/2011/september/todays-blog-45.html#comment

2011-09-07 @ 21:36:15

Fint :D

2011-09-19 @ 22:57:24

Linda är en liten bajs, liten bajs liten bajs, Linda är en liten bajs, liiiteeenn baajjss.



Alla barnen hade vito byxor utom Linda, hon hade glömt sin binda!



Alla barnen var söta utom Linda, hon var ehhmm, vacker?



Lololololol, älskar detta inlägget, kan läsa det i flera sekunder innan jag läst klart det. Helt underbart!



Puss på dig!


Leave a comment



Name
Remember me!

Email

Website adress

Comment