in my room with my lovely carpet

2011-09-22
Jag sitter här på min matta i mitt rum som vanligt och ska precis börja plugga engelska. Har hur mycket uppgifter som helst tills imorgon. Ett häfte, ett papper med massor av frågor på (läsförståelse) och fyra lösblad som ska vara gjorda. Sen måste jag ta tag i att läsa boken som vi har i engelskan, The outsiders, och skriva upp 50 ord jag inte kan med förklaringar till. Inte så jobbigt men det måste göras!
Lalalala, vet ni vad? :D
Idag ringde en tjej från en modellagenturen "modell för en dag". De har valt ut några personer som ska få bli sminkade och fotade utan några kostnader förutom om man vill köpa foton då! De hade iaf valt min mamma som gav det här till mig! Åh, så kul det kommer bli! De kommer till Vetlanda nästa helg. Blev helt plötsligt jättenervös! Vad ska jag ha på mig?! Hur ska jag ha håret?! Jag borde tona det innan för nu ser det inte helt okej ut! Och JAG kan ju inte posa framför en fotograf! Så pinsamt! Men jag vill, jag vill, jag vill! Åh så glad jag är c:
Men usch, måste verkligen komma på vad jag ska ha för kläder! Jag menar.. De här bilderna kommer jag spara och titta tillbaka på när jag blir äldre för att se hur jag såg ut när jag 16 år liksom. Fränt. :D

2011-09-22 @ 16:50:51

- har lagt till dig , säg till när du lagt till mig :)

2011-09-22 @ 17:28:47

Sv. Tack! Själva lampan är från Muuto och heter E27, men det den hänger på har jag ju gjort själv =)

2011-09-22 @ 17:32:48

- Ja det är klart, och det är ju kul att testa och se vad man gillar bäst liksom ;)

2011-09-22 @ 21:49:32

Sv. Tack tack :D Låter bra :D

2011-09-23 @ 05:09:19

Dagens blogg hos mig, missa inte att kolla om de va du som vann sötnos!

Anmäl dig gärna igen här: http://saandriiiee.blogg.se/2011/september/dagens-blogg-vinnare-8.html#comment

Puss på dig, synes !

2011-09-23 @ 07:28:08

Sv; Tycket du ska testa medusa, så får du pröva på något nytt liksom! :D


Leave a comment



Name
Remember me!

Email

Website adress

Comment