Jag kan inte skilja på om jag vill va med dig, jag kan inte skilja på om jag vill bli av med dig

2011-09-26
Lilla Julia kommer nog till mig imorgon och sover över! Mysigt värre!
Idag harjag faktiskt inte gjort NÅGONTING! Så udda, och skönt! Ska dock läsa massa snart, så lite läxor gör jag. Imorgon har jag bara historia och fysik, veckan kommer nog gå fort tror jag! Det blir lättare och lättare för var dag som går, hoppas det fortsätter så. Nu saknas bara fina ljus, rökelse och gulliga inredningsprylar, då skulle det kännas mer hemma. Skaffas nästa månad! På onsdag ska jag förresten till sjukhuset/tandläkaren igen pga käken. Tycker det är jobbigt att jag måste ta mig dit varannan vecka. Jag menar, det är faktiskt jobbigt att cykla dit..Är superpepp på medusa. Har dock ont om pengar men ska ringa den här veckan och se om jag kan göra den nästa helg eller något.
Förresten måste jag fixa mitt hår med! Vet inte vad jag ska göra riktigt för i helgen har jag ju den där modellgrejen och jag vill gärna ha fixat håret INNAN det.. Ska jag slänga i en röd igen? Det blir ju inte så jätterött men lite mer kanske.. :) We'll see!
Har tunnlar i båda öronen nu!

2011-09-27 @ 11:30:42

nu har vinnaren av veckans blogg dragits. vinnaren finns på min nya blogg här: http://oliviiajonsson.blogg.se/2011/september/veckans-blogg.html#comment och om det inte var du som vann så var gärna med i den nya omgången :)


Leave a comment



Name
Remember me!

Email

Website adress

Comment