Jag tänker på dig, men tänker du på mig?

2011-09-24
Jag är i sommarstugan med min far, har övningskört hit! Dock på massor av småvägar men även den större vägen. Ville dock inte köra snabbare än 75, ehehe. Känns ganska tufft. Börjar bli lite säkrare på mig själv så förhoppningsvis kan jag börja köra till mataffärer och så snart. Det jobbiga är att jag kan ju bara köra på helgerna eller ens det, varannan då jag bor hos pappa varannan.

KAN INTE BESTÄMMA MIG MED MINA DR MARTENS HELLER! I 36:orna (som förövrigt sitter PERFEKT när jag provar dem i butik) går jag i med tån och det finns inte en chans att jag kan få i en lite tjockare ti vinter. GAAAH! Ska jag köpa 37:or då? Tänk om dom är jättestora? Jag har liksom 35 i converse............. PANIK.

Ikväll ska jag förmodligen vara med Emrik, länge sen jag såg den pojken.

2011-09-24 @ 19:00:38

Naww, klart man tänker på lilla Linda!

2011-09-25 @ 12:21:42

tjatja :)

dagens blogg vinnarna är nu uppe :) Kika om du är en av tre annars får du gärna anmäla dig igen :)

2011-09-25 @ 13:15:34

Vinnaren av veckans blogg finns uppe nu!kolla ifall det blev du eller anmäl dig till den nya omgången här:

http://anneliih.blogg.se/2011/september/veckans-blogg-2.html#comment


Leave a comment



Name
Remember me!

Email

Website adress

Comment