Just say it to my face, okay?

2011-09-19
Snart ska jag dra iväg mot stationen. Åker ju till Jönköping idag istället för igår ikväll. Kändes bättre så i och med att jag inte kom hem förän i lördagskväll. Känner mig inte alls peppad längre utan längtar bara till helgen för att träffa mina föräldrar och så. Trodde verkligen inte jag skulle bli så hemkär efter bara så här kort tid, men det blev jag. Men visst, någon gång måste man ju lära sig att bo hemifrån och jag gör det nu. 

Jag är iaf glad för en sak. Nästa helg då jag kommer hem får jag förmodligen ett par svarta 8-håls Dr Martens! Åh, lycka :') Så mycket problem och extra arbete jag har haft pga Dr Martens skor, jag ska alltid göra allt så komplicerat! Men nu, nu kommer jag förhoppningsvis få ett par! :D Det kommer hålla mig vid liv den här veckan. I hope.

Nu måste jag börja packa och så för att hinna!

2011-09-19 @ 09:51:16

Sötis, du missar inte Dagens blogg hos mig va :D Hade vart skoj om du va med!

Anmäl dig här: http://saandriiiee.blogg.se/2011/september/dagens-blogg-vinnare-6.html#comment

2011-09-19 @ 11:02:25

Veckan kommer bli awesome ändå! :D I GOT YOUR BACK BABY! ;D

2011-09-19 @ 15:47:51

Fin blogg! :)

2011-09-19 @ 17:56:35

Hej! Nu finns vinnarna av "Veckans blogg" uppe på bloggen. Vann du inte, så får du gärna anmäla dig igen här: http://mallemusic.blogg.se/2011/september/veckans-blogg-vecka-38.html :)

(Länka mig eller fråga mig frågor på Blogresponse för större chans att vinna)


Leave a comment



Name
Remember me!

Email

Website adress

Comment