Kvällsmys

2011-09-20
Sitter just nu nyduschad i min pyjamas, äter en smörgås med lax på och dricker en kopp te. Det låter så mysigt att säga det. Jag dricker te. Har aldrig gillar det! Faktiskt första gången jag faktiskt DRICKER te, har bara tagit någon klunk innan och tyckt att det varit så äckligt att jag hällt ut det. Men nu, nu dricker jag te. Kanelte med mjölk och honung i. Gott! Min nya kärlek. Ska minsann börja älska te har jag betämt mig!
Idag har jag gjort både nytta och onytta. Jag har skrivit brevet till svenskan som skulle in senast 23:59 idag och jag har gjort fysikuppgifterna, jag har dessutom hunnit duscha! MEN, jag har varken gjort franskan, historian, kemin, biologin, matten, psykologin eller engelskan. Attans bananer!
Nu ska jag fortsätta dricka mitt kanelte och titta på house!

2011-09-20 @ 22:10:06

Hej! Nu har jag börjat med Dagens blogg igen! Kom gärna in och delta :D

2011-09-21 @ 15:37:05


Leave a comment



Name
Remember me!

Email

Website adress

Comment