@ my bed

2011-09-05
Jag ligger just nu lite halvt nyvaken i min säng. Lektionerna idag börjar inte förän 12:35 så jag har gott om tid! Hade i och för sig tänkt att gå ner på stan lite och leta efter fina tunnlar till mina töjningar. Det gick förresten jättebra att få i 6:an, hade i den på typ 2 min. Börjar mina öron ge efter? Haha, tror dock att 7,5:an kan bli problem så jag väntar en vecka med den. Eller ja, jag glömde den i Vetlanda så det måste jag göra, ehe..
Nu ska jag nog gå upp för jag kan ändå inte sova mer så jag kan lika gärna börja fixa mig så jag är klar sen. Älskar den nya mascaran jag köpte btw! Har haft den svarta sån här men nu är själva förpackningen elller så lila, vet inte om någon skillnad men jag gillade den svarta också!
Vi hörs igen senare!
Måste fixa så jag har webcam btw!


Leave a comment



Name
Remember me!

Email

Website adress

Comment