@ samsam

2011-09-28
Samhällslektion, demokrati och mänskliga rättigheter. Kan inte påstå att jag har energi nog att fokusera. Efter skolan, vid tre, ska jag till sjukhuset igen. Har sagt det innan men ändå............ Jag har jätteont i käken :( Den knakar med. Nej nu ska jag inte klaga! Det kunde varit värre. När jag kommer hem sen ska jag iaf plugga massor. Ligger lite efter, speciellt i matte som vi för övrigt har diagnos i på fredag.
Ska kolla om Bo, syon, är här idag med tror jag, ska prata om det om jag behöver läsa språk för att ha meritpoäng. Vill inte! Kommer ändå inte bli godkänd på proven! Bläbläblä, nu ska jag försöka lyssna :)

2011-09-28 @ 15:48:23

sv; kul att du är med i veckans blogg, skickar en kommentar på måndag när tävlingen är avslutad :)


Leave a comment



Name
Remember me!

Email

Website adress

Comment