soon I'm on my way to be homesick again

2011-09-25
Snart är klockan 6 och jag sitter i torpet. Sov här inat. Riktigt mysigt faktiskt! Jag har övningkört idag med och så har vi hämtat ett badkar som ska vara här i torpet. Galet vad jag har saknat att bada, tända lite ljus och lyssna på musik. Lite senare ska jag träffa Emrik lite snabbt så ska jag få två tunnlar av honom, 8mm, super! Har ju inte råd att köpa egna så han var faktiskt så pass snäll att jag ska få dom :3

Jag åker tillbaka till Jönköping klockan åtta. Skönt att snart sitta på tåget igen, fast samtidigt jobbigt. Saknar sällskapet jag hade i början.
Har för övrigt bestämt mig för att byta 36:orna till 37:or :)

2011-09-26 @ 09:13:43

kul att du är med drar tre vinnare senare :) allt bra? :)


Leave a comment



Name
Remember me!

Email

Website adress

Comment