statistiken ökar och ökar!

2011-09-04
Tycker det är helt underbart kul att min statistik bara ökar och ökar. Eller ja, jag har fler besökare än förut iaf! Känns konstigt att så många vill läsa om mitt liv. En helt vanlig tjej som går i skolan och lever ett vanligt liv. Fränt.
Jag har iaf kommit till Jönköping igen, var här vid halv tio tror jag. Jag tycker om att åka tåg, man får en stund för sig själv som de säger i riesen-reklamen. Är ganska trött för jag sov väldigt dåligt inatt. Kände mig nog förvirrad för jag kunde inte ligga still. Men det känns skönt att jag inte börjar förän 12-13 imrgon! Har bara två lektioner dessutom. En skön start på veckan kan jag tycka. Förhoppningsvis får vi reda på vem som vann insparken också! Hoppas verkligen, verkligen det blir PreIBa. Fan vad glad jag skulle bli!
Om jag orkar kommer det upp lite bilder som är tagna lite när som den senaste tiden och som jag inte har lagt upp på bloggen. Så håll ögonen öppna!
Puss

2011-09-04 @ 23:29:25

tack så mycket!<3 jag mår bra!:) har du tumblr?<3 krammm.


Leave a comment



Name
Remember me!

Email

Website adress

Comment