@ Vetlanda

2011-09-02
Just nu sitter jag med min alldeles egna lilla dator hemma hos mamma. Älskar den! Så söt är han, Bertil. Ja, min dator heter Bertil. Tyckte att det passade. Jag ska snart gå och lägga mig. Är så trött efter veckan i Jönköping. Även att jag typ inte gör någonting på dagarna förutom att vara i skolan, men fortfarande ansträngande.
Idag hade vi sista tävlingmomentet på insparken. Det var en skattjakt. Vi fick en lista med typ 200-300 saker som vi skulle hitta och få poäng för. Det var saker som en hemmagjord dildo, en prostituerad, ett barns klubba, en ö, Harry Potter, ett lesbiskt par, ett får, en medvetslös insparken högskolestudent (vilket Julia och jag fixade fram!), en permobil, biopopcorn, en fjortis, en punkare och många fler saker. Det var helt galet kul! Hoppas PreIBa vinner nu då för fan. Vi har kämpat mest! Vi är dessutom bäst. That´s it. Idag har jag skrivit ett brev om min sommar på engelska till min engelskalärare. Får komma ihåg att mejla det till henne imorgon.
Åh, älskar Bertil! Min dator om ni inte kom ihåg det.

2011-09-02 @ 23:50:57

bra! jag mår bara bra! du har en bra blogg! vad görs?<3

2011-09-03 @ 08:38:08

AHAH låter som kul saker att hitta!

och kul med en ny dator! :D



sv: eheh okej funfun alltså! :D

naa hände inte så mkt igår!

2011-09-03 @ 10:54:29

Hej sötnos:) Vinnaren av dagens blogg finns uppe! :) Kika in om det blev du eller anmäl dig till den nya

omgången här:

http://vadfanskajagheta.se/2011/september/lordag-dagens-blogg.html#comment

2011-09-03 @ 14:08:46

jättekul att du är med och tävlar om att bli dagens blogg, lycka till! :D

glöm inte att anmäla dig till mina andr tävlingar heller ;)

hoppas du haft en bra dag än så länge?

kram, http://hannalovisasol.blogg.se

2011-09-03 @ 14:47:07

sv: haha eller hur! är det bra med dig idag då? :)

2011-09-03 @ 16:26:27

Sv. hehea h :)

2011-09-03 @ 16:57:44

hejsan :) nu är dagens blogg avslutad, kika in här för att se om det var du som vann och anmäl dig igen:

http://hannalovisasol.blogg.se/2011/september/dagens-blogg-39.html#comment


Leave a comment



Name
Remember me!

Email

Website adress

Comment