Where is my life? I can't find it

2011-09-18
Jag har verkligen ingen fritid längre. Tog mig tiden nu på förmiddagen att blogga, det har jag inte hunnit göra ordentligen på ett tag. Jag känner verkligen hur jag hamnar i en liten bubbla, jag har ingen fritid, livet dödar mig långsamt och jag längtar bara efter mina föräldrar. De ger mig en sorts trygghet och självsäkerthet som jag behöver en dos av några gånger i veckan för att klara det här.
I fredags var iaf en de lyckligaste kvällarna i mitt liv. Allt var så jävla bra! Det enda dåliga var att Julia blev av med sina busskort och nycklar. Attans bananer.. Hoppas varje IB-fest är så lyckade!
Idag ska jag dra mig till pappa och föra över lite saker från hans dator till ett USB, sen ska jag umgås med min kära mor som jag saknat o två veckor. Det är inte alls samma sak att prata i telefon. Det är det faktiskt inte.. Tycker det är jobbigt att jag inte har några pengar på mobilen, känner mig lite handikappad på något sätt att inte kunna ringa.
Ska även prata med min syster som är i Frankrike idag! Saknar henne..!

2011-09-18 @ 13:23:44

hjälp mig att välja vilka klänningar jag ska ha i helgen! (:



http://vikzan.blogg.se/2011/september/help-me-vote.html

2011-09-18 @ 13:36:15

Vinnaren av veckans blogg finns uppe nu!kolla ifall det blev du eller anmäl dig till den nya omgången här:

http://anneliih.blogg.se/2011/september/veckans-blogg-1.html#comment

2011-09-18 @ 14:20:46

kom igen nu! lite bilder behövs! :)

2011-09-19 @ 05:55:11

hej sötis:) Vinnarna av dagens blogg finns uppe! Kika in om det blev du som vann, eller anmäl dig till den nya omgången ;) Klicka bara på länken här under för att komma dit :)

http://vadfanskajagheta.se/2011/september/mandag-dagens-blogg-2.html


Leave a comment



Name
Remember me!

Email

Website adress

Comment