you´re så thin

2011-09-15
Jag är trött, utmattad och har brutit ihop lite halvt och vi har bara gått i skolan tre veckor. Men jag ska klara det, jag måste. Vad ska jag annars göra med mitt liv? Om jag byter till en annan linje kan jag inte göra det jag vill efter gymnaiet, då har jag förstört mina framtidsplaner. Det låter brutalt men det är så det är. Jag måste klara det.
Jag pratade i telefon med mamma innan, tog mig samman och gick och handlade. Eftersom jag inte handlat någon mat på en och en halv vecka (och jag kan ju inte köpa så mycket varje gång i och med att det bara är jag som äter av den) hade jag bara smör och ost kvar typ. Detta gjorde att jag var tvungen att handla ganska mycket på en gång, 415kr! 415 KRONOR!!! Asmycket ju...!
Nu har jag mat iaf! Jag är mätt OCH jag har lite tröstgodis, som jag visserligen behöver väldigt ofta.. Jag har pluggat massa matte och engelska idag och snart ska jag fortsätta med ANNU mer matte och engelska och psykologi. Resten tar jag i helgen (vilket inte kommer hända) och nästa vecka.
Det känns inte som att det är möjligt för en människa att klara IB, men jag antar att det är det väl.

2011-09-16 @ 14:59:08

vinnaren av veckansblogg är nu utvald, kika in och kolla om det blev du. om inte, anmäl dig igen!



kram / johanna

2011-09-16 @ 15:56:22

Hej snuffen!

Har en fråga.

Ett par jeans storlek liten från cheap monday, mörka men slitningar lite här och var, låter det frestande? Liiiite långa kanske men dom skulle nog vara to die for som shorts också. Något högre midja.



Interesting?

Love, J <3


Leave a comment



Name
Remember me!

Email

Website adress

Comment