10 saker

2012-04-12
tio saker jag tänkte kan vara kul att veta om mig. Typ..
* Jag rengör mina öron med tops minst 2 gånger om dagen. Tvångstanke.
* Jag tror nästan jag tillbringar mer tid i "min egna lilla värld" med mina tankar än i verkligheten.
* Jag är väldigt mammig av mig.
* Jag är väldigt dålig på att ta hand om min vänskapskrets.
* Har jag en dålig smink/hårdag tänker jag på det hela dagen, är osäker på mig själv.
* Jag skapar absolut inte lätt ett beroende av något. Godis bara kanske, hehe
* Älskar att sova fast gillar inte att gå och lägga mig.
* Har svårt att koncentrera mig.
* Min favoritfärg är svart.
* Jag drömmer sällan saker när jag sover. Om jag gör det kommer jag nästan aldrig ihåg dem, fast om jag nu skulle komma ihåg dem (vilket händer ibland men väldigt sällan) så är de helt fuckade så jag börjar undra vad som är fel på mig. Drömde till exempel en gång att jag blev våldtagen tre gånger. Tre personer, tre olika ställen i tre olika drömmar fast jag drömde det på samma natt. Hemskt!


Leave a comment



Name
Remember me!

Email

Website adress

Comment