11.04.12

2012-04-11
Hejsan mina kära små vänner. Idag har varit en av de onödigaste dagarna i mitt liv. Men så är det väl ibland. Just nu sitter jag och pluggar biologi, eller nys i alla fall. Helt okej. Ska kolla på Die Welle sen då vi kollade på halva den en psykologilektion men inte får se resten, hallå? Man måste ju se hela? Typiskt Leffe.. Ska i alla fall se den sen så har något att se fram emot. Måste hinna duscha också och vill gå och lägga mig tidigt OCH hinna läsa. Vad mycket det blev nu helt plötsligt.. Har förresten ingen aning om vad jag ska snacka om på svenska muntligt nationella på måndag?! Die die die. Det löser sig. 

Ska förresten få en iphone!!! Är så glad, har tänkt på jättelänge vad jag ska skaffa för mobil, om jag ska ha abonemang eller inte osv men har nu hittat ett bra abonnemang för 199kr /mpnaden och efter 6 mpnader blir det 249kr. Då ingår mobilen också. Tror jag ska försöka fixa detta i helgen då någon av mina föräldrar måste vara med :) Vill ha en fjällräven ryggsäck också. NU. Har önskat mig det av pappa men fyller ju inte förrän om en månad och orkar inte bära mina böcker i en axelväska längre! Har börjat få kramper i ena sidan av ryggen. Jätteläskigt. Kan inte röra mig ibland. Tror det hänger ihop med att jag bär för mycket på enda axeln, brukar få problem med andra sidan då på ett eller annat sätt. 
Till något helt annat. Behöver uppdatera mitt förråd med skolmaterial. Pennor av olika slag, stift, block, behöver även nytt pennfack, ett större, eventuellt en pennvässare också för alla i skolan är så dåliga. Fick be min mattelärare om hjälp när jag skulle vässa för jag kunde inte.. Klen?

2012-04-11 @ 23:13:39

Lägg in fler bilder! det är lite tråkigt när det bara är text överallt :)


Leave a comment



Name
Remember me!

Email

Website adress

Comment