Det enda rationella

2012-04-07
Snön som alla har pratat om har nu kommit. ca 10 cm snö har fallit till marken och allt är vitt. Känner mig likgiltig till detta, gillar det inte men har inga större känslor utan orkar inte bry mig så mycket. Har så mycket annat att tänka på. Tycker livet är stressit, trots att jag inte gör något speciellt. Har även kommit in i någon sorts mys-fas. Är bara hemma med mamma, äter god mat, tittar på film och har det mysigt helt enkelt. Går inte på fest, träffar inga kompisar eller någonting. Vad händer med mig? Kanske går över snart. Började typ nyss i och för sig. Vet dock att jag haft såna här faser tidigare. Kollade för övrigt på en superkonstig film ikväll som heter "Det enda rationella".  Hur konstig som helst!


Leave a comment



Name
Remember me!

Email

Website adress

Comment