ge mig värme

2012-04-04
Packat och klart. Väntar bara på att Jennifer ska bli klar hos frisören, hon skulle visst klippa av sig håret! Är så nyfiken på hur det blir då jag själv varit sugen på att klippa mig riktigt kort. Dock vågar jag inte. Tror aldrig jag kommer våga så länge jag tycker om långt hår. Det enda jag har problem med är vad jag ska göra åt mitt hår, som det är nu skiftar det VÄDLIGT mycket i färg då toningen som var mörkbrun släpper mer/mindre på olika ställen verkar det som. Funderra på att lägga i lite glesa slingor. Var inne på att lägga i ganska många och bli ljushårig men blev avråden då det lätt blir en gul ton på det. Överväger nu då att lägga i lite glesa utspridda, så det ser naturligt ut, så jag förhoppningsvis kan låta håret solblekas och sedan växa ut utan att behöva tona/färga/bleka osv efter det. Får helt enkelt se vad plånboken tillåter!

2012-04-06 @ 17:28:46

Söt! :')


Leave a comment



Name
Remember me!

Email

Website adress

Comment