glitter

2012-04-12
Kom inte så långt med biologin för jag gick in i duschen, åt och kollade på how I met your mother och målade naglarna istället. Hittade förresten snyggaste glitternagellacket här hemma hos mig! Har målat två lager och känner mig så party nu! Lyssnar på maskinen också så blir allt ännu bättre. :) Börjar vid nio imorgon så har en timmes sovmorgon så kan vara uppe ett tag till. Ska väl försöka läsa igenom biologitexten i alla fall så man har en överblick över vad vi har prov på. 
Har kommit fram till, eller det gjorde jag för ganska länge sen nu, att twitter är bättre än facebook. Jag gillar faktiskt inte facebook längre. Hade det inte varit för min syster som är i storbritanien hade jag inaktiverat den igen, gör nog det när hon kommit hem. På twitter förljer man ju liksom dom man vill och de som vill se vad jag skriver följer mig men de måste ju inte följa mig bara för att jag följer dem. Tycker det är asbra! Just de här korta meddelanden också, hade visserligen kunnat vara 200 tecken kanske. Tycker ändå om det, hoppas folk bara förstår att man driver ganska ofta, eller i alla fall jag. Annars hade det nog sett ut som att jag ska ta mitt liv när som, hehe. Så är inte fallet kan jag säga! :) Om ni vill förlja mig hittar ni mig här


Leave a comment



Name
Remember me!

Email

Website adress

Comment