I am awesome

2012-04-15
Iphone beställd! Får den nästa helg så nu har jag vilja att kämpa lite den här veckan för helgens belöning. Åkte tidigt till Jönköping idag, vid 18:02 så har varit och handlat mat och ska nu göra klart min svenska redovisning, nationella. Är nästan klar. Ska bara öva lite och göra klart powerpointen. Är så FETT SKÖNT att jag har sovmorgon imorgon, börjar först vid 11. På tal om det måste jag fylle i CAS häftet som jag ska lämna imorgon. Såg just att det finns en program på tv som heter "stygga flickor söker kärlek". Gulligt. Nej men nu börjar Big brother och jag tänkte faktiskt kolla på det för att vara lute uppdaterad. Har ju annars slutat kolla på det.. Det känns som att den här veckan kommer bli skön. Bara det muntliga imorgon och sedan debatt på onsdag. Sen är det ju massa prov senare men det tar vi då. Vill ju slappna av när man kan!


Leave a comment



Name
Remember me!

Email

Website adress

Comment