längtan till allt annat är större än viljan att leva i nuet

2012-04-09
Har matat in historia i mitt huvud i 7 timmar, inklusive pauser, idag. Som jag brukar säga; jag kan när jag vill. Går som bäst när jag pluggar långa stunder. Vill dock inte somna pga lika mycker väntar imorgon och vill inte vakna till det. Orkar egentligen inte men vad har jag för val? Vill inte på F på en av delarna av det här historiaprovet också. Klarar jag av det här provet är nog det värsta över innan sommarlovet, historia är nämligen mitt värsta ämne, delad etta med kemi tror jag. Det enda som alltid finns i mitt huvud också inom skolan är det nationella provet i engelska, muntligt. Tycker det är så hemskt att prata engelska inför andra pga pressen att vara så bra. Dessutom har jag väldigt dåligt ordförråd och kommer förmodligen haka upp mig då jag inte hittar orden osv..  Längtar bort, till livet efter gymnasiet.


Leave a comment



Name
Remember me!

Email

Website adress

Comment