Mår inte bra, inte bra alls

2012-04-16
Jag mår inte så bra. Har haft ont i magen hela dagen, till och från. Det kommer som i vågor och ett tag mådde jag verkligen illa, ville bara spy. Och nej, det är inte mensvärk. Tror även jag håller på att bli sjuk för jag har jätteont i halsen och är lite täppt i näsan. Idag höll jag i alla fall det talet, svenska nationella. Tror det gick ganska bra. Efter det gick Alice och jag och handlade mat så gick vi hem till henne och lagade det. Nudlar och champinjoner och kyckling. Blev hur gott som helst! Åt tills jag inte fick i mig mer och sedan gjorde Alice en helt underbar lemonad. Borde också göra det, så fett gott! Nu är jag verkligen mätt med andra ord. Stannade där till kvart i sju eller något. 
Ikväll ska jag nog bara kolla lite på samhällen, läsa lite i engelskaboken och ta det lugnt. Kolla lite på How I met your mother kanske. 


Leave a comment



Name
Remember me!

Email

Website adress

Comment