Markerade läppar

2012-04-12
Något jag verkligen fått dille på är att ha utmärkande läppar! Från orange till lila eller bara vanligt läppglans. Tycker det är hur snyggt som helst och jag trivs i det. Dock använder jag det inte mycket alls i skolan för att jag orkar liksom inte hålla koll på att det fortfarande ser snyggt ut hela tiden. Funderar dock på att använda det oftare. 
Längtar så sjukt till helgen då jag och pappa ska beställa en iphone. Dock vet jag ju att jag förmodligen får vänta i alla fall en vecka på att den ska komma och så.. Aja, kan ju kolla på skal så länge! Har förresten hittat ett så jäkla snyggt men kommer förmodligen inte få beställa det. :(


2012-04-12 @ 20:43:04

Ladda ner fotoappen "Instagram" sen när du har skaffat iPhone, grym app.. lite som facebook att man följer och ser andras bilder, man kan ju även själv ta bilder och redigera med den appen och sedan ladda upp. kolla http://www.youtube.com/watch?v=xUXu5zu4eFo så förstår du :)


Leave a comment



Name
Remember me!

Email

Website adress

Comment