svart och svår med glitter

2012-04-13
Sitter helt själv en fredags kväll, i en stuga i skogen. Känns ganska deprimerande faktiskt. Har försökt ta tag i att beställa en iphone men mamma ville inte ringa och prata om det och pappa är skeptiskt till att beställa och jag ba jnsföadfsöasin. Nej men alltså, finns inget att vänta på så vill beställa den nu..? Aja.
Imorgon ska jag skriva Svenska redovisningen om relationer och jag har ändrat mitt ämne. Relationer mellan unga och gamla människor tänkte jag prata om istället. Har förresten träningsvärk i hela benen utan att ha tränat, konstigt.

2012-04-15 @ 18:43:32

Bara bra om de inte beställer den så du inser att det finns mobilen som är 1000 ggr bättre än en sketen Iphone! ;)


Leave a comment



Name
Remember me!

Email

Website adress

Comment