tired tired tired sick tired

2012-04-21
Försöker skriva lite om en karaktär i Angela´s ashes som jag läser i engelskan just nu. Tvivlar på att jag hinner läsa ut den då jag inte haft orken att läsa någonting nu när jag varit/är sjuk. Men men, sånt löser sig. Ska i alla fall skriva ca 2 sidor och har skrivit drygt en halv. Vet inte vad jag ska skriva om den här karaktären..
F.ö är jag väldigt trött, fortfarande. Min näsa och hostan tar livet av mig.. Har fått näsblod nu också. Fast det jobbigaste är att sova, det är det alltid när man är sjuk. Dels kan man inte andas genom näsan om man inte tar nässpray, och om man tar nässpray så blir det alldeles för "öppet" så det blir kallt och irriterat i halsen när man andas vilket gör att man hostar annu mer än vad man egentligen behöver... Hatar. Inte ens hostmedicinen med morfin i får mig att somna längre.. Depp-dag, lätt. Mamma är och sjunger och är borta till tre så kommer vara ensam i ca 4 timmar till. Pappa har hämtat iphonen så den kommer jag förmodligen få under dagen någon gång, dock lite senare tror jag.


Leave a comment



Name
Remember me!

Email

Website adress

Comment