dåtid, nutid, framtid

2012-02-04
Hamnade hos Emmie igår och förblev där. Tittade klart på Orphan den här gången! Tredje gången jag såg den filmen och det slutade verkligen inte som jag trodde att den skulle göra, men den var bra. Idag vet jag inte riktigt vad jag ska göra förutom att skriva lite på engelska artiklar och försöka skriva ihop rapporten i science. Har inte haft orken att ta tag i det men känner att idag måste jag fasen få det gjort. Inget jobbigt ju? Ska även titta på fjärde avsnittet (tror jag det är) av Äkta människor. Missade det igår. Personligen tycker jag att det är så jävla bra, just för att det känns så verkligt. Skulle inte förvåna mig om vi skaffade något liknande i framtiden. Dessutom är det så intressant, jag vet att det inte är på riktigt nu, men de är så verkliga och coola! Vill ha en fast ändå inte. Tänk om den tar mitt blodtryck när jag sover? Scary shit.


Leave a comment



Name
Remember me!

Email

Website adress

Comment