Drömmar om drömmar.

2012-02-25
Vaknade vid nio-tiden, går upp vid tolv. Två anledningar till att jag gillar att ligga kvar i sängen sådär halvvaken är 1. Det är för jävla skönt. 2. Jag drömmer så konstiga drömmar. Jag kan försöka förklara nattens/morgonens dröm lite kortfattat. 
Först drömde jag att jag blev tillsammans med en kille som var lång, snygg och allt det där. Han hade tatueringar på vänster bröst och höger arm. Hot hot hot! Iaf, vi var tillsammans och blabla. Tror han var med mig på emmabodafestivalen för vi sov i ett tält och när annars skulle jag göra det? Jag tror jag vaknade ur drömmer sen.
När jag "morgondrömde" sen var jag på Johans friskis & svettis-pass i Jönköping med Rebecca i min klass. Helt plötsligt ser jag att Johan är ju min pojkvän! Varför jag inte går fram och pratar med honom har jag ingen aning om, kanske var detta innan vi blev tillsammans? Jag tyckte nämligen det var väldigt pinsamt. Tillbaka till passet. Hans pass är känt för att vara väldigt bra och jobbigt men när han körde igång var det bara massa danssteg hit och dit jag inte fattade. Han hällde någon olja på golvet så man skulle lägga sig på mage, upp och göra en övning och sen ner på mage igen, med oljan på golvet var det näst intill omöjligt.. Helt plötsligt delades salen upp i två delar. Två lag. Vi fick skyddsvästar osv, pilbåde och svärd. Salen var tänkt av kramsnö. Riktig snö alltså. Nu var det krig. I början kastade alla bara snöbollar på varandra, ingen såg vilka som tillhörde samma lag. Jag kom på att jag nog var på fel sida och började springa mot andra sidan. Helt plötsligt blev det serious business och folk började dra sina svärd och använde dem. Folk dog. Jag vaknade när jag själv låg under ett svärd mot min hals.
Detta var bara för weird.


Leave a comment



Name
Remember me!

Email

Website adress

Comment